سوالات متداول : پاسخ به سوالات عمومی کاربران


# طرح بی نهایت چیست؟

مشترکین اینترنت ADSL شرکت مخابرات استان اصفهان با عضویت در طرح بی نهایت می توانند از همه ی سرویس های ارزش افزوده این شرکت با ترافیک نامحدود و رایگان استفاده نمایند. در حال حاضر فقط سایت های فایل نیکو و گیم نیکو مشمول این طرح می باشند و مشترکین با عضویت در طرح بی نهایت فقط می توانند از این دو سایت به شکل نامحدود و بدون محاسبه ترافیک استفاده نمایند. در تلاش هستیم تا بزودی سرویس های جذاب دیگری نیز به این مجموعه اضافه کنیم

# چه کسانی میتوانند از طرح بی نهایت استفاده کنند؟

در حال حاضر فقط مشترکین اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات استان اصفهان میتوانند در این طرح ثبت نام کرده و از مزایای آن بهره مند گردند.

# هزینه اشتراک در طرح بی نهایت چقدر است؟

هزینه اشتراک در طرح بی نهایت در حالت پایه ماهیانه 8000 هزار تومان و برای سرعت های بالاتر متفاوت می باشد. که میتوانید به انتخاب خود به یکی از دو روش زیر پرداخت نمایید.
روش اول : به صورت پس پرداخت بر روی قبض تلفن که هر ماه به طور خودکار تمدید خواهد شد ، و در صورت عدم نیاز به تمدید میتوانید انصراف دهید.
روش دوم : به صورت پیش پرداخت از طریق خرید آنلاین و بر اساس نیازتان می توانید اشتراک طرح بی نهایت خود را برای مدت یکماه شارژ نمایید

# نحوه ثبت نام در طرح بی نهایت چگونه است؟

از طریق سامانه ثبت نام طرح بی نهایت نسبت به درخواست عضویت و فعال سازی اشتراک خود اقدام نمایید.

# نحوه اتصال به شبکه طرح بی نهایت و دریافت تنظیمات لازم برای مودم چگونه است؟

پس از ثبت نام و دریافت نام کاربری (username) و رمز عبور(password) به سامانه آموزش مراجعه نمایید و اطلاعات مورد نیاز و نحوه تنظیمات مودم را دریافت نمایید.
درصورتی که ثبت نامتان با موفقیت انجام شد ولی هیچ پیامکی که حاوی نام کاربری و رمز عبورباشد دریافت نکردید میتوانید به سامانه سرویس دهی به مشترکین (پلوتون) مراجعه نموده و اقدام به تغییر رمز عبور سرویس بی نهایت که به سرویس های شما اضافه شده است نمایید.

# مدل مودم من در لیست آموزش ها وجود ندارد ، چگونه تنظیمات مخصوص به این مودم را دریافت کنم؟

در صورتی که با آموزش های ارائه شده برای مدل های دیگر موفق به تنظیم مودم خود نشده اید مدل مورد نظرتان را از طریق فرم تماس با ما برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت آموزش مربوطه اضافه گردد. ضمناً در صورت بروز هرگونه ابهام یا سوال در مورد نحوه تنظیم مودم با همکاران ما در بخش پشتیبانی اینترنت ADSL مخابرات به شماره 2020 تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

# نحوه ی انصراف از طرح بی نهایت چگونه است ؟

برای انصراف از طرح بی نهایت ، بسته به نوع پرداخت شما دو حالت وجود دارد . حالت اول در صورتی است که شما به صورت پیش پرداخت هزینه ی سرویس را پرداخت کرده باشید که در این صورت ، پس از پایان دوره ی پرداخت ، طرح غیر فعال میگردد در حالت دوم ، در صورتی که نحوه ی پرداخت شما به صورت پیش پرداخت ( بر روی قبض ) بوده باشد ، در پایان هر ماه طرح برای شما به صورت اتوماتیک تمدید میگردد که در این صورت برای انصراف از طرح شما باید به یکی از مراکز مخابراتی پاسخگویی ADSL مراجعه فرمایید و جهت انصراف افدام فرمایید .

# قبلا طرح را داشته ام و اکنون قصد تمدید آن را دارم ، چه باید بکنم ؟

برای تمدید طرح جاری به سامانه پلوتون ( لینک ) مراجعه کرده ، بر روی کیسه ی پول در سمت راست صفحه کلیک کنید و اقدام به تمدید سرویس ارزش افزوده نمایید . در صورتی که در این مسیر با مشکلی مواجه شدید با بخش پشتیبانی سامانه 2020 تماس حاصل فرمایید .

# قبلا طرح را داشته ام و اکنون میخواهم طرح جدید ( سرعت متفاوت ) ثبت نام کنم

جهت تغییر تعرفه در صورتی که طرح بی نهایت را داشته اید و مدت زمان آن به اتمام رسیده است ، شما میتوانید با مراجعه به بخش ثبت نام ، مجددا اقدام به ثبت نام طرح جدید نمایید . اما در صورتی که طرح فعلی شما دارای اعتبار بوده و هنوز به اتمام نرسیده است با همکاران ما در سامانه 2020 تماس حاصل فرمایید .